Jokull píše o veciach ktoré ho zaujali a stojí za to ich uchovať a šíriť ďalej.
Nord trip 2007, 13. deň – camp Malmö

Skoro ráno som sa zastavil v servise a vraj už tú súčiastku majú objednanú a má prísť ešte v to doobedie. Z campu si odtiahli naše auto a my sme tam ostali a čakali. O 16:00 by to vraj malo byť. Stále sme ešte neboli v kodanskom národnom múzeu a autobusom sa nám už cestovať nechcelo, tak sme si to naplánovali na nasledujúci deň. Medzi tým som skúsil či nie je voľný nejaký bungalov a práve sa jeden uvoľnil. Tak sme sa nasťahovali a zas sme mali postele, a pevnú strechu nad hlavou. O 16:00 som volal či je auto hotové, a vraj si mám pre neho prísť. Znovu som volal do servisu nech mi pošlú peniaze, vraj do 10 minút ich mám na účte. Po 30 minútach som volal zas, vraj práve odišiel niekto do banky tie peniaze vložiť. Takže som čakal pokiaľ mi príde potvrdzujúca SMS aby som to mohol zaplatiť. Našťastie v autoservise mali pochopenie. Nakoniec som sa dočkal a zaparkoval som to pred bungalovom.

Viem, že majitelia asi nebudú nadšení, ale aj tak to sem napíšem aby sa to nestalo niekomu ďalšiemu.

• Autopožičovňa z ktorej sme mali požičané auto bola www.autopozicovnaet.sk.
  • V deň kedy som si mal auto vyzdvihnúť, to auto nemali a zistili to až keď som si pre neho prišiel. Doručili mi ho až večer.
  • Úplne zodraté brzdové platničky. (síce vymenené ale na úkor nášho času)
  • Dvere zadného kufra sa nedali zamknúť samostatne, iba keď som zamkol celé auto.
  • Airbag spolujazdca bol nefunkčný.
  • CD sa vedelo načítať iba keď bol motor vypnutý, potom už hralo. Ale keď som chcel vymeniť za iné CD, musel som znovu zastaviť a vypnúť motor.
  • To, že praskne spojka sa asi predvídať nedá, ale myslím že ich technický stav vozidiel nezaujímal, pokiaľ auto išlo a mali za neho peniaze.
  • Z môjho pohľadu nezáujem urgentne riešiť poruchu vozidla.
  • Dlho trvalo pokiaľ mi poslali peniaze za opravu, pritom banku majú cez cestu.
  • Poslali mi síce na účet nejaké peniaze keď sa nám auto pokazilo a boli určené na to aby sme si tam zaplatili ubytovanie, stravu a požičali na víkend funkčné auto z miestnej autopožičovne. Tá suma ale nestačila ani na ubytovanie a stravu.

Ďalší deň sme mali v pláne Kodaň a už iba cestu domov.

Keywords (kľúčové slová):

Ohodnotiť článok
12345678910
(zatiaľ si nehlasoval/a)
Loading ... Loading ...

Pridať komentár

Tvoj e-mail nebude zobrazený. Povinné políčka sú označené hviezdičkou *.

Heads up! You are attempting to upload an invalid image. If saved, this image will not display with your comment.